askhuzur arasanneoluyo kusura bkmsyin ama sormk istedm ilk gebelim fazla blgim yok yasm 20 her nyse suyunuzn gldini nerdn anliyosunuz
Kahve arasanneoluyo Şafak biZimde 16 ama bende bir iki güne bekliyo gibiyim hayırlı Doğumun olsun inşallah
Annesininbalbocugu arasanneoluyo Sağlıkla gelsin inşallah şifa versin 🤲🏼 Bir avazda kucağıniza almayı nasip etsin Rabbim hayırlı doğum nasip etsin 🤗
arasanneoluyo Kahve amin inşallah 🙏🏻 Bizimkini beklemiyoduk aslında bugün muayene vardı bebek kanala girmedi henüz, nst de sancı da yok kısacası şafakta doğum gözükmüyodu, sürpriz bi şekilde suyum geldi
arasanneoluyo Annesininbalbocugu amin inşallah 🙏🏻 Normal doğum çok istiyorum inşallah olur hayırlısıyla
Cns_mry Elizannaz çatı muaynesı olmadın mı aynı benımde 26 günüm kaldı gıdıp çatı muaynesı olmaktan cok korkuyorum.