Derya67 merhaba geçmiş olsun sizede öncellikle benimde sanırım yarın yatışım olucak doktorun konuşması bugün o yöndeydi gün boyu sürekli antibiyotik mi veriliyor ? nasıl bi tedavi süreci bilgi verir misiniz bebeğime bişey olur korkusu da var içimde 😔