Balbebek012 Neden eleştir miyim? Sende normal doğumda sıkıntı yaşamışsın sezeryan olsaydım diye düşünmüşsün. Buda senin kendi tecrüben, senin hikayen. Belki sezeryanın çok iyi olacaktı belki olmayacaktı. Bak ne kadar tezat dimi sen normal doğumda sıkıntı yasarken, postu acan hanımefendi sezeryanda sıkıntı yaşamış. Ben yaşadığınız kötü şeylerden dolayı bu denli konuşmaları doğru bulmuyorum. Yaşadığın hikayeni anlatırsın olur biter. Yok bunu böyle yapın, yok bunu yapmayın. Yok sezeryan delilik, yok normal doğum delilik gibi söylemeleri doğru bulmuyorum. Ve bu forumda bununla çok karşılaşıyorum. Herkesin tecrübesi, hikayesi kendine 🌸