celileturk bende bi hissizlik var kusmamda yok iyiyim belki 2 3 kere kustum midemde bi tuhaflık var ama anlamadım nasıl bişey ama gayet iyiyim göğüslerim şişti indi ne bilim nötürüm neden böyle oldu inşallah bebeğim iyidir daha net bi şekilde kalp atışı duymadım kaygı ve korku var neden bu kadar iyi ve hissizim die ilk hamileligimde kızdı çok kötü olurdum kusmaktan WC’den çıkamazdım ama bu çok farklı inşallah iyidir bebeğim 12 sinde randevum var gittiğimde gümbür gümbür duyarım inşallah kalp atışını