maysa Rabbim kucağını karnını boş koymasın inşallah. Benimde beş gün gecikmişti. Kanda çıkmadı bikaç gün sonra iki kere test yaptım o zaman çıktı. Doktora gittik ultrasonda göründü. Arkadaşımın da aynı oldu.bekle birkaç gün daha test yap yine. Strese girme stresli oldukçada adet gecikir