maysa 5 gün geciktim, gebe miyim degil miyim bilmiyorum, çok istiyorum. Bugun kan testi verdim yarin tekrar doktor randevum var dualarinizi eksik etmeyin. Bu guzel duyguyu sizler gibi tatmak ve araniza katilmak istiyorum. Uyuyamiyorum bile 😑
Deletedmom34 maysa Canımm. Sonucuna internetten bakabiliyorsun baktın mı biz az çok anlarız değerini bak istetsen bi
maysa Deletedmom34 kan testinin sonucu yarin cikacak, kucuk bi ilcese yasiyoruz o yuzden beklemek zorundayiz ☹ hcg degerine bakiliyor diye biliyorum ama sonuclar elime yarin gelecek
Azrazerin maysa sağlık ocağında yaptıysan canım sana şifre vermesi lazım bakman için benim ebem bana verdi aynı ginün akşamı sonuçlarımı görebildim sayfada
maysa Deletedmom34 hayir aile hekimi direkt sistemden yolladi kucucuk bi saglik ocagi hemen yan odadan cagirildim kan verdim barkod verildigini de ilk defa duydum
Hilallalal Deletedmom34 sağlık ocağında da barkod veriliyor canım ben hep sonuçlarıma netten bakıyorum ama doktoruna söylemen gerekiyor öyle veriyor