Oğlum 18 aylıkken 50 kelimesi vardı 18 den sonra hızla artmaya başladı şuan 22 aylık 100 ü geçik sanırım kelimesi ama artık çok rahat anlaşıyoruz. Anne bak,büyük kapak vs böyle yavaştan iki kelimeyi yan yana getirmeye başladı. 2 yaşından sonra hala cümle kuramıyorsa sorun var diyor uzmanlar kim ne derse desin yok anası geç konuştu yok bunun babası da böyleydi diye bir şey yokmuş ☺️ Kız erkekte fark etmiyor bu arada erkekler geç konuşur meselesi de tırtt konuşma terapistlerini takip etmenizi öneririm faydalı içerik paylaşanlar oluyor 🙏