baharmom35 bende de hiç belirti olmadı canım leke gelmesi dışında birşey yaşamadım :) sonrasında da mide bulantısı falan hiç bişe yaşamadım ultrason olmasa hamile değil gibiydim. Bu arada bende eşim görevdeyken tel hastaneye gittim test verdim görüntülü de haber verdim. Sabah döndüğünde kutladık..