Yarın transferimin 11. Gününe giricem ve evde test yapıcam ertesi gün çarşamba günü de kan testi duygularım çok karışık heyecan var korku var aslında bugüne kadar herşeyde pozitiftim ve faydasını da çok gördüm herşeyin yolunda gitti çok şükür hiç sıkılmadım yorulmadım bunalmadım şükrettim sabrettim dua ettim bebeğim benimle olacak hep bunu da düşündüm fakat aşırı heyecan bastı yanına korku da eklendi dua edin olur mu yarın test yaptığım da pozitifi göreyim isteyen herkesin bu kandil günü duaları kabul olsun bu vesile ile de kandiliniz mübarek olsun 🤲 herkesin emeği karşılık bulsun birbirimize dua edelim 🤲🤰🤰🤰🤰