Bence ikisinde de oyalanma süreleri aynı . Sadece elektrikli olanlar doğduğu andan itibaren kullanılır . Ama diğeri 2. Ayı geçtikten sonra ancak kullanılır .
Ben de babyjörn var elektrikli değil . 2 buçuk aylık bebeğim seviyor bir süre oyalanıyor onda. Büyüyünce hareket ettikçe yaylanacaği için daha çok sever bence 😀
Elektrikli olanın uzun süre kullanılacağını sanmıyorum . Ama bu hep kullanılır üstelik katlandığı için yanımda taşımak kolay . Tatillerde anneme filan giderken hep götürürüm