MelAtUs Merhaba. Sincan’da oturuyorum, 29+4 olduk bizde. Bilkent Şehir Hastanesi takipliyim, doğumda orada olacak muhtemelen. Çoğu zaman asistanlar ve farklı doktorlar denk geliyor ama genel olarak memnunum ben.
Peri-06 seviksongul kesinlikle tavsiye ederim hastanede de yattım odalı temiz büyük ferah eş refakatçi alıyorlar doktorlar hemşireler temizlikçisi ne kadar ilgili güler yüzlüler
Sym_nr Tgcomr bende 32+4 haftalığım Gölbaşında oturuyorum Bilkente takipliyim orada doğum yapacağım beni şimdiden doğum korkusu saldı ilerleyen haftalarda ne olur bilemiyorum 🤭🤭 bu haftasonu bilkentte eşli gebe okulu olacak mutlaka katıl canım biraz olsun rahatlatıyor
Tgcomr Sym_nr şuan 38+5 yani eli kulağında bizimkinin hafta sonunu gorurmu bilmiyorum henüz yarın gidicem hastaneye ☹️ korkumu sanırım yenemiycem rüyalarıma giriyo acayip stresliyim canım çok tatlı yani ağda yaparken bile uyuşturucu kremlerle yapıyordum öyle soyliyim 😢😢 şuan napcam hiçbir fikrim yok Allah yardımcımız olsun
Hasibe9696 Merhaba bende keçiörendeee, gazi hastanesine gidiyorum, ilk defa gaziye gidiyorum ama memnumun şimdilik iyi ilgileniyorlar,
busduuk1914 Yeliz3503 yaaa ilk kez bu kadar yakın birini buldum 😂 kaç haftalık gebesiniz nerde oturuyorsunuz tam? Ben fazilet sitesindeyim 😂
Yeliz3503 busduuk1914 ☹️valla hiç bitmiyecek gibi geliyor geçmiyo son günler hiç gelicek gibi değil 40 lı haftaları görecek gibi
nunusmom Masaldiyari 32 haftalık 2. Kızımı bekliyoruz bel bacak ağrıları mide yanmaları bir yandan 28 aylık kızımla oynamaca koşturmaca öyle işte ne olsun sn nasılssın napıyorsun 😂 neredesin ankarada? Biz sincandayz
Masaldiyari nunusmom ooo Allah yardımcın olsun cnm inşallah su gibi hemen dogurursun bnde oğlumla zaman geciriyorum😊