19931994 devlet hastanesine godıyorum doktorum yapalım dedi 2 lı test ıcın sonuç temızde 3 testı zamanı sıstemde cıkmayabılır yanılma payı oluyor ama sıstem kabul etti yaptırdım bır sıkıntı çıkmadı bebeğe bır zararı yok zaten kan alıyorlar ultrasonda bakıyorlar