_momandad Rabbim bir daha yaşatmasın inşallah,ölenlere de Allah’tan rahmet diliyorum.🤲 Gerçekten çok zordu böyle bir acının ve korkunun tarifi yok 😔
Eslem2112 melisa_ozgur_46 bizde öyleydi cnm ilk depremde biraz arabada bekledik ama kızım hastaydı buhar makinesi veriyorduk ve ilaçlari icerdeydi eve geçtik ama uyuyamadık sabah acile götürdük döndük ve tam buhar makinesini verdim kapatacaktim ki ikinci deprem oldu yine koşarak dışarı çıktık bu sefer on gün boyunca eve gelmedik