emirtimr1 ah ah bende öyleyim hemde hamileligin10.haftasindan beri🫢 36 haftadan bildiriyorum burundan nefes alarak uyuduğum gece sayısı çok az🫢 bazen o kadar kötü oluyorum ki gündüz de burun tıkanıyor doktorum artık dayanamadi otrivine dene dedi oda uçmuş fiyat olarak doktora yazdiracagim🤦🏻♀️