Annesininbalbocugu Duygugul Çünkü devlette bı tane refakatçı alıyorlar oda annem olacak eşimde eve gidecek ben onunda yanımda olmasını istiyorum 🤗 Doğumdan sonra bı gece beklemek zorundayım Ve biz 1 yıl 3 aydır evliyiz çok şükür hiç ayrı kalmadık o yüzden böyle
Hicrandgndmr TugbaDerin alper koycaz inşallah 😬 nstye 33.haftadan beri giriyorum canım 1cm açıklığım var ve nst de de sancım çıkıyor. Sen girdin mi nst ye 💕
TugbaDerin Hicrandgndmr ben girmedim daha nst ye canım pazartesi gideceğim tekrar 37+4 olacak geç mi neden bakmadı ki bu zamana kadar dmi
Oznurboluzun Duygugul bizimde bu gece 36 kalıyor şükür dün doktora gittik 2.850 gram dedi normal gozukuyir doğum inşallah 🙏♥️
Hicrandgndmr TugbaDerin riskli bir gebeliğin yoksa ondan olabilir canım herşey yolunda olduğu için girmemiş olabilrsin ☺️
Bebegimvebiz Duygugul Son 14 💙 valla bacaklarım ve alt karın bölgem çok ağrıyor her an gelecek diye bakıyorum artık😍
BenimMinikOglum Duygugul son 11 😳 pazartesi Doktordaydık 38+1 de. normal görünüyor 40 haftayı bekleyeceğiz dedi Kilosu 3400 çıktı bakalım yanılma payı vardır bence
Duygugul BenimMinikOglum yanılma olması iyi ama çok farkedenler malesef oluyor@BenimMinikOglum#3047970
Gizemre49 BenimMinikOglum hayırlısı olsun sizin için sağlıkla alalım kucağımıza bizde pazartesi kontroldeydik cuma sezeryan olacağım büyük ihtimal bebeğim dönmediğinden ve cuma günü 39.haftamız da bitiyor bakalım hakkımızda hayırlısı olsun🙏 sağlıkla gelsinler inşallah bebişlerimiz👣
dogamoms Bizim de kızımla kısmetse son 20 grip olduk daha işlerimiz var temizlikti hastane çantası hazır değil daha gelmesin ayarlamadan gribi atlatabilirsem ayarlıycam hepsini😔 artık zorlanıyorm hele gripten sonra kolumu kaldırcak gücüm yok sanki