tugba0090 yusasmami inşallah 🤲 ister istemez içimde hep korku oluyor ama hep Dua ediyorum Allah bana ve tüm annelere evlat acısı yaşatmasın hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🤍
Rojda09 170420 sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşaAllah benimde 17 Nisan uygulamaya göre ama kararı bebiş verir ne kadar kalmak isterse 😃
Gggg-12 Rojda09 ben 3-4 kilo aldım öyle çok ağır değilim her isi yapabiliyorum ama sancılarım var sanırım hazırlamam gerekiyor erken doğum korkusu sardı beni
Rojda09 Gggg-12 kız beni de sardı ama zar zor kurtardım kendimi psikoloji çok önemli iyi düşünelim ki iyi olsun
Minikkimyager tugba0090 çok büyük sınavdan gecmissiniz rabbim sabır versin .sefaatciniz olsun inşallah
melike81_ Rojda09 30+0 😍 kağıtta 17 nisan yazıyor ama sezeryan istediğim için nisan başı olur 38 de alıyorlar geneldedeee kıyafetleri yıkamadım sıra gelecek inşallah 😂
Rojda09 melike81_ aynıyız kız😍30+0 ilk bebeğim 38+3te doğdu bakalım bu ne zaman doğacak 😂sağlıkla gelsin bebişler
Rojda09 melike81_ tabi canım doktor normal dedi kilosu iyiyse sıkıntı yok benim oğlan 2800 ile doğdu yinede normal dendi