esinglhn63 Kubrakar272727 bende sol kasıkta çok şiddetli batma hissi var bat 13 bilmiyorum benimde gebelik midir
rumeysa_mom elvangnc anladım canım ama bende az önce sordum gebelik testlerini sadece 5 tanesi 215 10 tanesi 365 tl dedi şok oldum yaa baya da pahalı olmuş
pilateslover Byz0706 bat 14 şubat. 31 ocakta çatlatma iğnesi yaptım. Dün akşam ve bu sabah test yaptım. İkisi de silik çıktı ama bu sabahki daha belirgin. İğne etkisi hala diyorum ümitlenmemek için 🤷🏻♀️
Prmdkanneee pilateslover yaa testinizi atar mısınız çok merak ettim benimde bat14 ama dünkü test direkt negatif çıktı bence çizgi varsa hep ümit var aşılama konusunu bilmiyorum ama 😇
pilateslover Prmdkanneee aşılama değil aslında femara ve iğne kullandım sadece. İğnenin içerisindeki hormon pozitif yapıormuş
pilateslover Prmdkanneee bilemedim ki ya inşallah öyledir birkaç gün sonra tekrar yapacağım. Kan vericem ama özel sağlık sigortasının tanımlanmasını bekliyorum gebelik varsa sisteme düşmesin diye. 🤷🏻♀️
pilateslover Prmdkanneee yok işyeri sigortası bizim geçerli oluyor her türlü yeni tanımlanıyor da onu bekliyoruz ilk gebelikte de o şekilde doğum yapmıştım 😊 yoksa diğerleri hiç karşılamıyor ya da gebe kalma süresi veriyor dediğiniz gibi evet
Ebru1234 Durum guncellemelerini alalim. Benim bat 12 suan belirti mi psikolojik mi bilmem midem eksidi sabah. Belirti icinde erken ama. Dunde belim agriyordu
Elf0241 Bat 10 dün olmadım 6 şubatta iki tane erken gebelikte silik pozitif gördüm ve kan verdim ama kanda negatif çıktı. Dünden beri adet olacakmışım hissi çok yoğun ama olmadım acaba stres yaptığım için mi gecikti bu ay anlamadım.