Byz0706 Kubrakar272727 evet var gözüküyor kan verin kanda çıkar mutlaka regl kaç gn var veya geciktimi
Byz0706 rumeysa_mom 1 hafta önce sivilcelenmiştim çok kötü şeklde ama şuan yüzüm tertemiz kendiliğinden geçtiler☺️ regl tarihinize 2-3 gün kala test yaparsınız bazen geçcdöllenme de olblr aslında en sağlıklısı regl gecikmesnde yapılması
rumeysa_mom Byz0706 amin canım sağol bekleyip görücez ama dediğim gibi sivilcelenme çok var bende acaba adet olacak mıyım diye düşünüyorum ama bakalım hayırlısı 🥰
Kubrakar272727 Byz0706 hayır pazartesi günü vericem bakalım ne cikicam regl olmaz sam eğer çünkü sol kasıkta baya batma yaşıyorum
esinglhn63 Kubrakar272727 bende sol kasıkta çok şiddetli batma hissi var bat 13 bilmiyorum benimde gebelik midir
Eheh Kızlarrrr şuan sadece peçeteye ilk silmede gelen bi kahverengilik var acaba regl öncesi olduğu içinmi bat 11
Eheh Ebru1234 Ebru1234 negatif çıkacak diye yapmadım gecikmeyi bekledim ama şuandada geldi ve bu sefer dahada kahverengi koyu
Eheh Bilemedim ya adet gibide hissetmiyorum ağrım hiç yok normalde sancılanırım çok heycan yaptım şuan 🥹
elvangnc rumeysa_mom bemm bat 11 ikigun kala yani dun birgebenin gunlugu kaset test yaptim negatif ama asiri bel agrim var asiri
elvangnc rumeysa_mom ovulasyonn yannda vardi kaset hcg testi ya bas agrim sirt bel agrim asiri fazlaydi bi umut ikigun kala test yanlmistir bi umut diye parol ocebldm sadece
rumeysa_mom elvangnc anladım canım ama bende az önce sordum gebelik testlerini sadece 5 tanesi 215 10 tanesi 365 tl dedi şok oldum yaa baya da pahalı olmuş