sudes16 belginuzun bende tuğberk beye geçmeyi düşünüyorum normal doğumu mu destekliyor sezeryanı mı acaba hiç konuşma fırsatınız oldu mu
Sinem044 OYKUmom bebeğiniz doğmuş sağlıkla büyüsün inşallah öncelikle doğum teminatlı sağlık sigortam var nst veya doğum zaöamımda Herhangi ekstra ücret talep edildi mi sizin var mıydı?