Momyy1999 yaa görünce çok duygulandım benim sigortam olmadığı için gidemedim bülent beye ama kendisi efsane bir doktordur benim ablamın hayatını kurtarmıştı seneler öncesinde ablama sakat aldırın demişlerdi bülent bey büyük savaş verdi sakat doğarsa meslegi bırakırım bana güven dedi gerçektende ablamda en ufak sağlık sorunu dahi olmadan doğdu ben ise dogdugumda 45 derece ateşliydim herkes havale geçirip beyinden hasar alacagıma emindi allah ondan bin kere razı olsun o kadar güzel baktı ki bana gram hasar kalmadı ben sağ sağlim çıktım o hastaneden gönlünüz rahat olsun daha iyisine denk gelemezdiniz hayırlısıyla alın kucağınıza görüne dayanamadım yazmak istedim🩷🩷