Momyy1999 pembe maviyi tercih edin derim. Bende pembe maviye gidiyorum. Doğum paketi yaptırmıştım. Diğer hastanelere göre biraz pahalı fakat çok memnunum. Jimerde calisan aile yakınım var ve bende bir çok şeye şahit oldum. El altı kayıt dışı olaylar çok dönüyor. Dışarıdan göründüğü gibi değil. Canımızı emanet ettiğimiz sağlık kurumlarının böyle bir şey yapması çok üzücü ve hiç bir zaman parasında değilim. Pembe mavide her şey kayıt altında ve kurumsal. En ufak şeye makbuz kesecektir. Gözüm kapalı güvendiğim için pembe maviye gidiyorum.