Bende deprem bölgesinde doğmuş büyümüş ailesi orda biri olarak çok üzgünüm bugün ve akraba ve tanıdıklarimizi da kaybettik annem dayısının kızını kaybetti kardeşim arkadaşını kaybetti ve o kızı 1 hafta evimde misafir etmiştim çok zor çok acı ben Samsun’da yaşıyorum deprem zamanı da Samsun’da yaşıyordum ama ailem Gaziantepte rabbim hepimize sabırlar versin tekrardan böyle acılarla sınamasin bizleri 🤲