D27777 sizi o kadar iyi anlıyorum ki deprem bölgesinde değilim bu kadar şiddetli hiç deprem yaşamadım ama 6 şubat bizde de tranva bıraktı ve şuan 32 günlük lohusayım bütün gece oğlum koynumda oturmayı düşüyorum korkuyorum her gece uyurken tedirgin uyuyorum hep hazırda çanta bırakıyorum. Rabbim bi daha yaşatmasın inşallah çok zor ve halla sokakta yaşayan kayıp yakınlarını arayanlar olduğunu düşününce bile nefret ediyorum bu düzenden bu insanlıktan.