ikiprensannesi53 bunun aynısını bana erkek kardeşim söyledi. Abla biz erkeğiz dışarıda okadar güzel giyinen kadınlar var bence sen de evde dikkat etmelisin demişti. Erkeğin gözü dışarıda yada değil başkasına bakıyor yada değil ama kendimize bence bakmalıyız bunu kendi iç huzurumuz için yapmalıyız. Saçımı duzelstirdigim gün kendimi daha fresh ve mutlu hissettigimi anlamıştım bir gün . Aslında söyle sen ne kadar kendine özen gosterirsen guvenirsen ve öz güvenli olursan karsidaki de öyle davranıyor. Bence hanımlar olarak her dk değil ama kendimize dikkat etmekten zarar gelmez. Karşıdaki yanlış yapiyosa o onun sorunudur senin değildir 🙂