Valla cok nazlisiniz ben 33.haftama kadar ayakta çalıştım magazaciyim butun isim ayakta. Arada bir 10 15 dk oturabiliyordum (gunde 2-3 kez) o da tabure tepesinde. Daha fazla gitmedi 33te izne ayrildim artik zorluyor. Kimseyi yargilamak degil niyetim yanlış anlasilmasin. Demem o ki hareketsiz kaldikca kötüleriz, hareket ettikce hafifleriz. Biraz kendimizi zorlamamiz lazim yuruyuz hareket ck onemli