yesmad şuan testimi hatırlamıyorum ama benimki ilerlemiş boyuttaydı üç kaybım oldu doktorum dahiliye doktoruyla birlikte haraket ettiler ona göre ilerledik hamile kalmadan önce folik asit ve sadece kan sulandırıcı hap içtim olurda gebelik oluşursa iğneye başlayana kadar hap pıhtıllaşmayı engellesin diye hamile kalınca direkt d-dimer testinin sonuca göre doktorum ocsapar iğnenin dozajını ayarladı ona göre kullandım hamilelikten önce belki ecopirin aspirin verir ama genel olarak zaten kan sulandırıcı iğneyi hamilelikte veriyorlar