Mthfr A1298C genimde homozigot mutasyon var ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı. Beta artışı 1750 de kaldı 8 haftalık olması gerekirken 5 haftalık görünüyordu ve doğal yolla düşük yaptımz 3 ay oldu folik asit kullanıyordum bitti bugün. Sormak istediğim kan pıhtılaşması için doktor iğneye ya da kan sulandırıcıya gerek yok dedi. Ama ya yine yaşı şey olursa diye korkum var 😔Aynı gende sorunu olup bebek sahibi olan var mı iğne kullanmadan