Fatmanuray_0610 Gzdesri 38+2 hala tık yok kontrol var bugün bakalım kasılmam varmı hissettiğim şiddetli bişey yok bende😁
Minikkapler1717 Benim 36 dan beri sancım çıkıyor 😔2 günde bir nst için gidiyorum.Erken alınmasını istemiyorum.Dokturum 3 gün sonra alalım bebeği sezeryan doğum zaten.Ben istemiyorum bir yandan korkuyorum bsy olmasından.Rabbim yardım etsin 🤲
Senzinc Gzdesri 38+5 doğurdumm şükür Allah hepinize kolay doğum nasip etsin 🙏🏻 1.sezeryana göre 2.gayet güzel geçti korktuğum hiç bişeyi yaşamadım cok şükür 🙏🏻
Miraykader Gzdesri merhaba cnm bende 37 +2 kasılmalar bazende sancılar oluyor karın sertleşmesi oluyor bazende çok iyiyim buarada bu haftalarda nesıl hareket ler yapıyorsunuz
Miraykader mrv1903 maşalah Allah sağlıklı güzel doğum nasip etsin inşallah bende37+2 karnım çok sert keşiyor aradabir ya
SeymaSimsek Gzdesri normalde 14 şubat da 40 haftam dolacaktı ama benim oğlum 1 şubatta geldi ☺️ ben gruptan ayrıldım darısı sizlere 🤲🏻💐
Cherry07 Gencoglugizem bencede gidin. Geçen hafta arkadaşımın suyu gelip gitti nst de hiçbişey çıkmadı sancısıda yoktu sırf suyu geldi enfeksiyon kapmasın bebek diye hemen suni sancı ile doğumu gerçekleşti
Gencoglugizem Cherry07 bebeğimi kucağıma veren Rabbime şükürler olsun şu mübarek günde sizlerde hayırlı doğumlar nasip etsin
reyhanh 37+6 dan selamlar İki gün önce sancıdan doktora gittim ama natde sancı çıktı demediler bişey. Şimdi de tık yok 🥲 hemen yorulma ve şişmeler başladı
Eminefidan 38+ 0 olduk az az nişan geliyor hiç belirti yok🌸 ne zaman dogurucam bakalım hayırlısı. Sanki hiç doğumicakmiş gibi geliyor o kadar rahat kızım 🌸
Aleyna_88 Gencoglugizem hayırlı olsun Rabbim hayırlı evlat etsin normal doğum mu oldu sancınız gelmişmiydi
gokyuzununogrencisii Gzdesri 37 haftalığız biz de 🌸💛🥰 bekliyoruz henüz bir şey yok 🌼 ablası 40+1 de gelmişti de ❤️❤️❤️
Anasinincani Mamacitaa5 bizde 36dayiz dediğiniz gibi çok sabirsizim oğlumda da boyleydim ama bunda daha fazla sanırım yoruldugumuz için boyleyiz
Mamacitaa5 Anasinincani kesinlik oğlum 40. Haftada geldi ama buna sabırsızım ama kalsında istiyorum farklı duygular 🙄😓
Anasinincani Mamacitaa5 benimde oğlum 40. Haftada gelmişti oğlunuz şu an kaç yaşında benimki 16 aylik