hepoyleolurzaten__ Bugün 8+3 olduk ☺️ şu anlık normal ilerliyoruz herhangibi bı sıkıntımız yok sadece önceden sevdiğim yemeklerden tiksinmeye başladım ve aşırı acikiyorum ☺️ sizde durumlar nedir ikizlere hamileyim bu arada
br2023 hepoyleolurzaten__ 9+3 oldk bizde hiç skntm yoktu ilk haftalar biraz zor oldu sonra iyi oldm gene bu sabah da bulantılar başladı 🥲
Ddyygg hepoyleolurzaten__ 8+4uz bugün tek sıkıntımız biraz mide bulantısı ve mide yanması onun dışında gayet iyiyiz şimdilik 🤗
Elifttk hepoyleolurzaten__ 28 hafta cıft yumurta ıkızlere hamıleyım bugünümüze şükür edıyoruz gecelerı uyuyamıyorum ağırlaştım ne tarafa yatsam o tarafıma toplanıyorlar rabbım zamanında kucağımıza almayı nasip etsin
Rumoss hepoyleolurzaten__ 8+1 olduk bugün 🌸arada bi hafif bulantım oluyo ama çok şükür kızıma göre daha iyi ve sakin geçiriyorum ♥️😂ilk aşermem limonla başladı böyle tuzlu tuzlu gece 1 de 😂😂
hepoyleolurzaten__ br2023 bulantı zor ya benim Allah’tan hiç olmadı ilk gebeligimde içim disima çıkıyordu kusmaktan ilaç vermedi mi doktor peki
br2023 hepoyleolurzaten__ Doktora gidemedm hiç gittim kimlik sorunu fln çıktı yeni kimlik için randevu alcm şimdi kimlik gelene kdr da gidemem zatn hiç almazlar çok can skci bir şey ya😑
hepoyleolurzaten__ Elifttk maşallah hemen hemen yolu yarılamissiniz ☺️ benimde çift yumurta ikizi herangibi bı sıkıntı yaşadınız mı peki cinsiyetileri nedir ☺️☺️
Hanifeakbayrak Elifttk çift yumurta olunca iki kese mi oluyor bana doktor birşey demedi de sormayı unuttum bende 🫣
hepoyleolurzaten__ Rumoss 😂 oğlumda limon bende çok yerdim 😂 sonra basım dönerdi benimde canım gecenin bı yarası Trabzon ekmeği iştedi dedim ne alaka 😂
ZeynepAyhan Arkadaşlar merhaba bugün kontrole gittim 7+2 günlük geçen hafta gittiğimde kese içinde kese göründü bebek için bişey söylemedi bu haftada yine aynı sadece kese içindeki kese büyümüş aranızda böyle olan varmı çok tedirgin oldum :((
hepoyleolurzaten__ ZeynepAyhan bence doktorunuzu değiştirin özele gitme şansınız varsa özele gidin kalp atışı duyulmadı mi peki
Mommyy0668 ZeynepAyhan benimde kesemin içinde başka bişey gördü ne olduğunu çözemedi onun için progestan kullanıyorum haftaya randevum var
Ddyygg hepoyleolurzaten__ kasık ağrım oluyor. Beni korkutuyor bazen ama sonra geçiyor bel ağrım ayakta durursam ve yanlış yatış pozisyonunda ağrıyor 🤭
Elifttk hepoyleolurzaten__ ılk zamanda 11 haftada kanamam oldu düşük tehlıkem vardı yatıs yaptım uzun zaman lekelenmem oldu dıkkat edıyorum sımdıde cınsıyetımız bır kız bır erkek
hepoyleolurzaten__ ZeynepAyhan içinizi ferah tutun 😍 bence bı sıkıntı yok bana da ilk hamile kaldığımda doktora gittim dış gebelik dedi özele gittim ikizlere hamile olduğumu öğrendim bazı doktorlar insanları korkutmayi seviyor
Benimcanimoglum_55 Endişeliyim. Rahim arka taraftaymış o yüzden kalp atışını duyamadık hala umarım her şey yolundadir
Iremparlkc2 hepoyleolurzaten__ bizde bugün 19+1 olduk artık hiç doymuyorum nasıl olacak böyle 😅 gece uyuyamamalar 50 kere kalkmalar başladı göbüş bir yere sığmaz oldu çift yumurtayız bu arada 🥰
hepoyleolurzaten__ Iremparlkc2 maşallah ☺️ cinsiyetleri bellimi yemek yiyorum daha sofradan kalkmadan tekrar acikiyorum 🤣 deli gibi basım dönüyor açlıktan tansiyonum mu var acaba diye supelenmeye başladım bakalım 9zuna randevum var 9 haftalık olucaz inşallah bı sıkıntı olmaz ☺️
hepoyleolurzaten__ Rumoss aynen bende şaşırdım 😂 bı arada deli gibi sebzeli tavuk çorbası istedi şuan zor olan şeyleri istemiyoruz 😂
Iremparlkc2 hepoyleolurzaten__ bir kız bir erkek 😊 o haftalarda benimde başım dönüyordu sürekli tansiyonum düşüyordu dışarda yaşıyordum genelde bu olayı birde hemen bi yere uzanmam gerekiyordu doktor yanımda atıştırmalık bulundurmamı söyledi 😅 çok şükür yeni yeni düzelmeye başladı. İçini ferah tut inşallah hiçbir sorun olmaz birkaç hafta daha geçsin hergün hastaneye gitmek isteyebilirsin ben ultrasondan kalkmak istemiyorum 🤣