Ozge_acg ben zararını görmedim içim rahat etsin diye yaptırdım pek etkilemedi beni :)) birçok kişi yaptırma bebeğe zararı olur bilmem ne dedi aynı oranda farklı bir grup da yaptır şeker varsa diyet yapman gerekecek dedi, ben 28.hafta içerisinde yaptırdım normal değerlerde seyrediyordu içim rahatladı, bir arkadaşımdan duydum tanıdığı biri ilk iki çocukta yaptırmış şeker çıkmamış üçüncüde bunda da yoktur diyerek yaptırmamış bebek doğduktan 6 ay sonra mosmor olmuş rahatsızlanmış hastaneye götürmüşler doktor anne karnındayken yükselen şekerin etkisi demiş, ne olur ne olmaz yaptırmakta fayda var ben bu tip testlere önem veriyorum