Deletedmom431 canım ben hergün yediğim şeyleri yemeye devam ettim ve öğlen vakti glikoz diye bi içecek var çilekli olan 50grlik doktorum bana onu yazdı onu içtim ve tam 1 saat sonra şekerime baktılar ve birşey çıkmadı. 100 çıktı şekerim. Doktorum bana bulanıyor musun basın döndü mü diye sürekli sordu bu sorunları yaşasaydın zaten şeker var demektir dedi. Ama her doktor bu şekil yapmıyor. Seninki belki açken yapar.