Buket09 Deletedmom_112 aslında şuan tam zamanı bende 33+2 deyim başlamadim kafam çok karışık ne koyucam bilmiyorum birkaç eksik kaldı bebişin kendime de pijama vs kaldı alıp bitirmek istiyorum kafam rahat etsin
Deletedmom_112 Buket09 aynen benimde kendime bikaç eksik kaldı ben artık kafama göre koymaya karar verdim burda kimine göre az oluyor kimine göre çok oluyor. Bu hafta genel temizlik işini ve alışverişi tamamen bitireceğim haftaya da yıkama ütüleme yapmayı düşünüyorum Allah nasip ederse
Hilalaktscbk Denizismail Bizimde bugün usgde görünen tarih 19 mart 34+0 olduk 2250 kilomuz da duygusal bir pandayım bebiş doğdu butonu çıktı bu gece 🥲
Minikmucize13 Mart ayında anneleri olarak hastane çantasına neler koyacaksınız liste yaptınız mı. Bir de mart olacağı için kıyafetleri nasıl aldınız, düz beyaz zıbınları askılı mı aldınız kolsuz mu kız için
Buket09 Minikmucize13 bende kızım icjn 24 Mart uzun kol alt üst hastane çıkışı takım aldım bi kaç tulum alicam içlerine hep zıbın askılı aldım ama annem dedi uzunda al ne olr ne olmaz hava soğuk olur bebek üşür bu hafta da uzun kol zıbın alicam kalsın çantada sizde alın isterseniz birkaç adet
Buket09 Minikmucize13 liste yapmadım kafam hâlâ karışık tek tek eksikleri alıyorum kafama göre liste bi türlü yapamadım hep erteliyorum çokta sıkışmak istemiyorum yapmak istiyorum hemen
Denizismail Minikmucize13 hastane çıkışı 5li bezi battaniyesi emzik biberon 1 takım Tm 😅ne gerek var fazla bişeye ilk oglumdada öyle yapmıştım