Sadiyekrn07 Denizismail benim de uygulamaya göre 20 Mart gözüküyor şu an 33+5 im cuma kontrolüm var 30 haftalıkken gittiğimde 1800 lerdeydi bir hafta önden gidiyor belki haftasını yakalamıştır bu ay normal doğum istiyorum çünkü 🫠 sezeryan beni korkutuyor 😟
Tgce_28 Bende en son 30+5 de gittim 1750 ydi şuan 31+4 üz Mart sonu gibi gözüküyor daha tarih almadık ikinci sezeryanim olucak
Deletedmom_112 Denizismail 31+5 ten merhaba 🌸 martın son haftası olacak galiba tarihimiz belli hepsi vaktinde gelsin inşallah 🤲 en son 29+6 DA 1500 kiloydu 33 34 gibi gideceğiz tekrar. Bebiş kıyafetlerinı ve doğum çantasını hazırlayan var mı ? Ne zaman yapılmalı ?
Buket09 Deletedmom_112 aslında şuan tam zamanı bende 33+2 deyim başlamadim kafam çok karışık ne koyucam bilmiyorum birkaç eksik kaldı bebişin kendime de pijama vs kaldı alıp bitirmek istiyorum kafam rahat etsin
Denizismail Deletedmom_112 sarmasın canım sal bırak akışına 🤭😊ben 32 haftadayım sakinlikle duruyorum şuan😊😊🤭
Melihali Denizismail bende 19mart olarak gözüküyor ama cocuk ters duruyormuş doktor herşeyi yasakladı heran ayaklardan gelebilir diye yatıcaz bakalım marta kadar 🙃
Deletedmom_112 Melihali nası ya öyle bişey mi var benimkininde ayaklarıda aşağıdaydı en son aşağıda olunca erken doğum mu oluyormuş
Denizismail Melihali nasıl yani bende cuma günü gözüktüm aşagıda yukarıda demedi ama erken doğum riskide var demedi bişey gözükmüyor dedi inş erken gelmez 🧿🤲🏻🫶🏼🌺saatinde vaktinde gelsinler inş
Tazeanne68 nunusmom aynıyız benmde 31+3 şuan günü gününe olursa 5 Nisan kadir gecesine denk geliyor 🥰🤲 cuma günü kontrol vardı 1800 gr idi
nunusmom Tazeanne68 evt bizde de 5 nisan gözüküyor 😂 🤭 sağlıcakla gelsinler inşallah bnde bu perşembe gideceğim kontrole bakalım ne diyecekler 😇
Blackkcat Denizismail hayırlısı olsun canım yaklaşıyor mart ayı da😍bende bu gece 33+0 oluyorum en son 32de 1900dü bence normal ama doktorum az bulmuştu bebeğimde kanaldaydı çok aşağıda dedi,bu cuma yine kontrol bakalım🥰
Buket09 Tugbasuu ne güzel önceden tarih verildiğini bilmiyordum doktorlar herkese tarih veriyo mu acaba heyecanlandım benimde 14 Şubat randevum umarım doğum tarihini verir 33+2 deyim 🥰