Alpsmommm FyA korkma çünkü ben elim kesilse ağlayan bir insanım canım çok tatlı korkuyordum dikişten ve kesiden asla korktuğum gibi olmadı kesi esnasında hissetmiyorsun zaten dikiş atılırken de uyuşturuyor o bölgeyi
Nesli46 Ankara-58 benimde 2cm dikişim vardı eczaneye gidip dikiş için batikon diyordum yakma falan yok hiç pamukla sür canım☺️