Yassmiinn 38+4 deyim akşamdan beri hafif belden kuyruk sokumundan ağrım oluyor ve aşırı derecede gazım var buda makata baskı yapıyor yani doğum sancısı mı gaz sancısı mı anlayamıyorum ilk gebeliğim geçen hafta 1 bol parmak açıklık var demişti doktor
-Defne Yassmiinn Bugün aynı ağrıyla su sızma şüphemle doktora gittim . Nst de sancı çıktı 4 cm açılmam olmuş . Salı günü 2 cm di . Eve gönderdiler evde takıp et 3-4 dk bire düşerse gel dediler. Sabahtan yine kontrole gideceğim
Anneseker Ankara-58 bende saatlerdir adet sancısına benzer ağrı var tuvalete gitme ihtiyacıda hissediyorum 38+3 olduk sizce sancı mıdır
Yassmiinn Ankara-58 tuvalet hissi var büyük abdest hissi arada bi bulantı geliyor ama en çok gaz var sürekli gaz oluyor
Yassmiinn -Defne bende takip ediyorum sıklaştırsa bende gideceğim rabbim hayırla kurtarsın inşallah kesilirse salı günü gideceğim kontrole de
Ankara-58 Anneseker 0aralik nedir cnm benim mesela yarim saatte bir giriyordu sonra 10 dakika düştü en son 5 dakika düştü sancı giriyo 5 10 saniye sonra geciyo 5 dakika sonra yine aynı sizin naisl
Anneseker Ankara-58 ya ince ince sızlıyor 10 dakikada bir ama uzun sürüyor sonra tekrar sızlıyor karnım dizlerim belim kuyruk sokumum😅
Busrabayrak54 Yassmiinn bende sonlardayim arada banada oluyo bebek buyudugu icin sanirim asagi oluyo gazim oluyo tualetim geliyo gibi oluyo sonra afedersin ishal gibi yapiyorum sanirim artik bagirsaklara baski cok 😵💫
Muberra_cay93 Yassmiinn büyük abdest hissi bebek geleceği zamn oluyor, sancınız da sıklaştıysa doktora görünmenizde fayda var bence. Allah bir avazda kurtarsın🤲
Muberra_cay93 Yassmiinn büyük abdest hissi bebek geleceği zamn oluyor, sancınız da sıklaştıysa doktora görünmenizde fayda var bence. Allah bir avazda kurtarsın🤲
MMerve34 Benimde yaklaşık yarım saattir belim ağrıyor kasıklarımda sancı var 3. Doğumum olacak ama 10 sene geçti aradan nedir ne değildir unuttum hep ağrılarım geçmiyor nasıl takip edeceğim çoğalıp çoğaşmadığını
Busrabayrak54 Yassmiinn ben gaz mi tualetim mi sancimi diye dusunuyorum am tualetimi yapinca agrim geciyor oylede anlayabilirsini,
Yassmiinn Busrabayrak54 bende biraz rahatladım belden aşağı sıcak su falan tuttum ama belimdeki ağrı geçmedi daha baskı hissi yokta
-Defne Erkeekaannesii Dün geceden beri çamaşırımda hep bi ıslaklık vardı. Şüphelendim gittim açılmam artmış o yüzden biraz su gelmiş olabilir ama öyle bi azalma olmadığı için eve gonderdiler