Ilba_34 _ruyaninannesi_ gittim doktora ama 400 kişi sıra varmış aslında iyi bir doktordu ama malesef özele gitmek gerekiyor kimse yapmıyor devlette yapanda da bir sürü sıra var 🤷🏻♀️
_ruyaninannesi_ Ilba_34 İstanbul’da devlet te sıra bulman ve beklemen sabır ister yapabilirsen özelde yaptır idrar için bişey dedim mu