Ilba_34 Merhaba hanımlar bebeğim 32 günlük sarılığı ve enfeksiyonu vardı doğduğunda 7 gün küvezde kaldı şuan çok şükür iyiyiz sünnet ettirmek istiyorum tavsiye edeceğiniz doktor hastane var mı? (İstanbul Avrupa yakasında)
KuzeyinAnnesi10 Ilba_34 ben Yunus Emre tıp merkezine götüreceğim canım 2700 işlem ücreti tavsiye ederim.
Ilba_34 Gozdecaner hangi yöntem daha iyi oluyor pek bilgim yok ilk bebeğim klipsli olması daha mı iyi oluyor
Haticengin17 Genel cerrahi mi cocuk cerrahisimi surec nasil isliyor tecrubelerinizi paylasirmisiniz ilk nerden sira aliylruz
Ilba_34 Haticengin17 sanırım önce çocuk cerrahisine sıra alıyoruz muayene oluyor sonrasında sünnet işlemi oluyor
Gozdecaner Ilba_34 ben dikişsiz olmasını istediğim için klipsli tercih ettim iyileşme süreci beni daha çok tatmin etti
KuzeyinAnnesi10 Ilba_34 41 de yaptırmak istiyorum yarın kalça ultrasonuna gidicez işte doktorunuza sorup hemen randevu alicam bakalım hayırlısıyla
Gozdecaner Ilba_34 4 binmiş sanırım birine daha onermistim zamlı halini arayıp öğrenmişti kontroller dahil ücretlerine
Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 benimki sanki çişini yaparken zorlanıyor gibi geldi bana yarın bi çocuk cerrahisine göstereceğim ama devlette mi yoksa özelde mi yaptırsam karar veremedim
_ruyaninannesi_ Ilba_34 pipisinin ucuna bak kızarmış mi bide orayı hafif açıp yikaman gerek banyo zamani
Ilba_34 _ruyaninannesi_ biraz kızarık gibiydi canım daha önce bebek pipisi görmediğim için anlamıyorum da banyo yaparken sıvazlıyoruz yıkıyoruz aslında ama anlamadım
_ruyaninannesi_ Ilba_34 enfeksiyon kapmış olabilir veya pişik te olabilir ucunu yıkarken sadece su ile yika ve çok açma hafifçe aç sünnet yapacağın için oranın açık olması gerekir biraz bazı bebeklerin pipi ucu kapalı oluyor
_ruyaninannesi_ Ilba_34 altını aç biraz gözlemle bakalım çişini yaptığında hareketleri nasıl bazen biraz altını açık bırak
Ilba_34 _ruyaninannesi_ gittim doktora ama 400 kişi sıra varmış aslında iyi bir doktordu ama malesef özele gitmek gerekiyor kimse yapmıyor devlette yapanda da bir sürü sıra var 🤷🏻♀️