KuzeyinAnnesi10 baby tuco da Güzel diyorlar evet. Ya ilkinde sleepy kullanınca ikincide de sleepy tercih ettim bi paket aldım 1 numara 42 adet gözüme çok küçük geldi nedense 🤭 yakınlarda yenidoğan bebek görmeyince mi ne bileyim 2 numarasını da aldım o da bir tık büyük duruyo ama beli bol 2 numaranın o yüzden sızdırma yapsr diye düşündüm sanırım 1 numara yenidoğan için normal ziyan olmasından korktum bi an