Kubraesber16 Beyzanrrr ben ilk kizimda 24 saat kendi sancimla birlikte suni sanciyida cektim oyyy yok oyle bisiii ikincide sadece kendi sancimla oldu o bi nebze daha iyiydi bunda da artik sancisiz olsun istiyorum 😂 pismanlik yasamayalim o zaman 😂
Beyzanrrr Kubraesber16 bna da verdiler suni sancı anneme gidelim burdan istemiyorum dediğimi biliyorum ve 2. Çocuk hiç istemiyorum ,🤣🤣🤣
Kubraesber16 Beyzanrrr 😂😂😂 anne olmak hic kolay degil gercekten bende hic unutmuyorum sancı cekerken tam aksam ezani saatinde allahim ya canımı al ya beni kurtar bu sancıdan diye dua etmistim 🙈
Kubraesber16 Beyzanrrr aynen öyle canım cok sukur ama o sanci bebek dunyaya geldikten sonra nereye gidiyor sanki hic cekmemissin gibi bi rahatlama oluyor ya o muhtesem 🫠