Merhaba hanımlar iki doğum yaptım ikiside normal şuan 3.bebegime hamileyim sürekli postlarda spinal ve epidural dogumlaardan bahsediliyor sezeryan da oluyor normalde de olduğunu söyleyen var ağrı acı azaltiyormus gerçekten iki doğumda da böyle bişey duymadım deli gbi agri sancı ile doğum yaptım devlette yaptım aceba bundan mi duymadım ağrısız doğumu 😄🤦 Kendimi cahil hissettim 😄😄