Merhaba ben ikizlere hamile olduğumu yeni öğrendim,tek yumurta ikizi olduğu için doktorum çok fazla risk olduğundan bahsetti,hem bunu düşününce hem de sonrasında ikisine nasıl bakacağımı yetebilecek miyim diye düşünürken sevinemedim bile.şu an ikizi olan anneler sizin için nasıl geçiyor çok zor mu ve tek yumurta ikizlerine hamile olan anneler gerçekten çok mu riskli bir şey bu tek yumurta ikizi hamileliği bir sorun yaşadınız mı?