Kızlar 4. Haftalarda beta kac çıkmıştı hatırlıyor musunuz ilk gebeligimde 4. Haftada 260 betayla öğrendim bunda 4. Haftada 2500lerdeydi, Bi arkadaşıminda aynı şekil 4. Haftada 2500lerle ikiz gebeliği olduğunu öğrenmiş, benimde ikiz olabilir mi diye düşünüyorum sizce ikiz midir