Nursen21 Bütün yorumları okudum ilk defa duyuyorum ama demekki varmış böyle birşey bende öğrendim İnşallah becerebiliriz Hepimize kolay doğumlar 🤰🏻🤱🏻
Nursen21 Esilaminel RAbbim kazasız belasız hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah İlk defa duyduğum çok şey var Ve Doğumla ilgili en büyük endişemde aşağıda zorlanmadan dolayı yırtılma olması Bunu faydası olursa çok önemli bir bilgi
Faji Mariw F. Mongan HypnoBirthing kitabında şöyle anlatıyor. “ Bir muhallebi kabına veya derin olmayan bir kaseye biraz yağ koyun ( masajdan sonra kalan yağı atın tekrar kullanmayın ). Sırtınızı yastıklara dayayarak oturun ve rahat olun. Bu egzersizi yaptığınız ilk birkaç dakikada ayna kullanmak iyi olur. Bu, masaja dahil olan kasları saptamanıza yardım eder ve perinenin kenarının gevşemesini gözlemlemenize olanak sağlar. Başparmağınızı yağa batırın ve iyice ıslatın. Eğer masajı eşiniz yapıyorsa, işaret ve orta parmaklarını kullanması gerekir. Başparmak veya parmaklar ikinci boğuma kadar yağa batırılmalı ve vajina ile rektum arasındaki bölge üzerinde aşağı doğru baskı uygulayarak vajinanın yaklaşık beş ila sekiz santim içine sokulmalıdır. Yağı, perinenin iç kenarına ve alt vajina duvarına sürün. Sabit bir baskıyı muhafaza ederek parmakları sapan şeklinde, U tarzı bir hareketle vajinanın kenarları boyunca yukarı doğru kaydırın. Bu baskı, vajina dokusunu, vajinayı çevreleyen kasları ve perinenin dış çemberini esnetecektir. Perinenin dış çemberinin yanısıra iç kısımlarını da esnettiğinizden emin olun. Başta kasların gerildiğini hissedeceksiniz ama zamanla ve uygulamayla doku gevşeyecektir. Baskı uygulandıkça perinenin açıldığını gözünüzde canlandırarak uzamış kasları gevşetme alıştırması yapın.“ Bu egzersiz 36. Haftadan sonra günde beş dakika olarak tavsiye ediliyor. Kesinlikle kendi doktorunuza danışın benimkisi asla bir sağlık tavsiyesi değil okuduğumu aktarıyorum. 😀
Faji Esilaminel benim baktığım yabancı kaynaklarda 32 den itibaren diyordu ama ben cesaret edemedim. 36 dan itibaren günde 6 tane şeklinde tüketiyorum.
Esilaminel Faji genelde tek rakam derler ordan 7 diye biliyorum ama haftasindan emin degilim ki genelde dogumu baslatmak adina oldugunu duydugum icin bende cesaret edip oncesi yemedim simdi 37 haftaligim baslamayi dusunuyorum... Hepimiz icin hayirlisi olsun...
Esilaminel Fadiiiik benimde arastirdigimda iki parmak seklinde ama ben beceremedim acikcasi yarin tekrar deniycem burdan aldigim bilgoler ile insallah basaririm bu sefer🙈
Fadiiiik Bskrt ezcanelerde felan oluyormuki ordakiler hakikidir en azından çünkü almanyada hakiki zeytınyağı nasıl bulurum diye düşündüm bian sağol genede canım
Bskrt Fadiiiik aktar gibi yerlerde olabilir eczanede sanmıyorm Ama lavanta ya da Hindistan cevizi yağı öneren doktorlar da var
Fadiiiik Bskrt hintistanlada olurmuki canımm onu kolay bula bilirim ama zeytin yağı işini anneme sormam gerek onlar daha iyi bulur galiba 😁
Tugbamete 23Zumra bideolara bakıyorum resmen baş parmaklarını komple sokuyolar nasıl yapayım ben onu 🙈🙈
Faji Esilaminel evet islami kaynaklar belki tek sayı diyordur. Dediğim gibi ben yabancı bi makalede ve araştırmadan okumuştum. Onların tabi tekle falan alakası olmadığından bilimsel olarak yapılan deneyi yazmışlar. 32. Haftadan sonra günde altı hurma tüketmenin doğum süresini %60 kısalttığı ve suni sancı kullanma gerekliliğini düşürdüğü yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam. Ama dediğim gibi ben 36 dan sonra başladım korkudan 🙈
Fadiiiik Esilaminel ayy kulağa bile acılı geliyo kız😁 bide dar olunca daha acır o ben nasıl yapcam inşallah bende beceririm bakalım
asminko345 Merveass İlk ebem gösterdi canım makette ondan sonra Alıştım sadece çok derine değil amaç ağzı esnetmek ☘️ sorun zaten ağız denemediği için kesi veya yırtılma oluyor 😑 İlk işaret parmağıyla 2 dakika yapıp 2 inci orta parmakla saat 3 le 9 yönünde gidersen makata hafif basma şeklinde emin ol kesin olmaz 🥰
asminko345 Esilaminel Ilık suyla güzelce durularsanız elinize alıp suyu daha iyi olur direk suyu tutmamış olursunuz 🥰
Esilaminel Fadiiiik ya sormayin ilk denemem hic iç acici degil tek iyi yani komuta sizde istediginiz an birakiyorsunuz ama tabi amacimiz tamamlamak ne zor işler sonu güzel olsun insallah...