Edaasel yakın oturuyoruz sanırım, erdeme güvenemedim ben. Medicine hastanesinde de içime sinen doktor olmadı. Şu an Medipole gidiyorum ama bi yandan da güneşlide Eray bey var, ona mı geçsem diyorum. Doğuma 1 aydan az kaldı ama kafam halen karışık benim de…
Eğer özelde doğum sizi çok sıkıştırmayacaksa İstanbul’da yapın. Benim Bolu’da kendi ailem olduğu halde ve gitsem bi sürü boş oda, ayrı banyo tuvalet olduğu halde gitmiyorum doğuma veya doğum sonrasına. Bebeğin eşyalarını götürme işi vs kavimler göçü gibi olur gitmeye kalksam.
Kendi evi kadar da rahat olmaz insanın. Sizin bi de kv evi, lohusa hisleriyle kırgınlık küskünlük olmasın boş yere.