Unzile31 48 saat yatırıyorlar canım, benim doğum yaptığım hastane ferah bir hastane idi ,odada tek kişi kaldım,annem ve eşim refakat edebildi.Annem çocuğa eşim bana baktı. Yani refakatçi işleri biraz hastaneye bağlı.. Bu arada yanınızda kim kalacaksa güçlü kuvvetli biri olsun, özellikle ilk gün kendi imkanınızla kalkamazsınız, ben tüm ağırlığımı eşimi verdim o kaldırdı,wcye vs o oturttu , annem zorlanırdı..