sedseda Kızlar bugünden beri bebek karnımda bir tarafa toplanıyor ve karnım çok sertleşiyor 40 haftalık oldum doğum belirtisi olabilir mi
170420 sedseda bn oğlumda öyle olmuştu karnım iyice sertleşmişti doktora gittim suyu azalmış dendi hemen doğuma alındım ama onla alakalı mi bilmiyorum bnce yinede git riskli haftalar
Kbr_sn sedseda bizde 40+2 günlük olduk bndede aynı durum var toplanıp sertleşip kalıyor suyu iyi sancı yok bilmiyorum bnde dogurnak istiyorum insll düğümdür 😂😂
A_svgn e_blue_sky_a merhaba bizde 37+4 olduk karın sertleşmesi bende yaşıyorum arada onun dışında sancım ağrım yok ilk gebeliğim doğumu nasıl anlıycam merak ediyorum 😂 2 3 cm açıklığım var cumaya kadar bekleyelim dedi doktorum
Halime_td A_svgn bende 37+4 ilk doğumum nasıl olcak nasıl hissedeceğim çok korkuyorum duşta felan suyum gelir anlamazsam diye ya geceleri uyuyamıyorum resmen😬
Mavi6 sedseda bende tam 40 haftalığım aynı durum bende de var sabah hastaneye gidicem doğum yarın gözüküyor ama bakalım ne olacak