Hazall23 sağlık ocağındaki ebem ve kadın doğum doktorum özellikle çikolata tarzı tatlı isyeği sebebinin magnezyum eksikliği vücudun magnezyum isteği olduğunu söyledi ve 20. Haftada bana magnezyum yazdı zaten bacak kaslarım toplanıyordu onlar da geçti magnezyumla, siz de almıyorsanız magnezyum takviye bir sorun doktorunuza isterseniz