MelodyFairy bende 9 ay önce 24 haftalık doğum yaptım bebeğim 12 saat yaşadı ve kayıp ettim onu 9 aydır Rabbım nasip etsin diye çok dua ettim çok şükür duam kabul oldu ama içimde bir korku yok değil diyemem ama Rabbım inşallah sanada nasip eder bir bebis umudun kesme Allah’tan