Haticemhy2727 Son adet günüm 4 ocakti dünde adet günümden bir gün test yaptım iki çizgi çıktı çok şükür ama bel ağrısı ve karın ağrısı var normal mi birde kahverengi rengi lekelenme yaşıyorum bir haftadır kasıklarda hafif batmada var 
Kader-B Haticemhy2727 yerleşme kanaması olabilir canım teste göre hamilesin doktora git istersen belki kesen gözükür ilaç verebilir
alisamomm Haticemhy2727 selam canım hayırlı olsun hamilesin 🥰 bende adetime 2 gün kala test yapmıştım pozitif çıkmıştı ve o günden ne kadar 3-4 gün boyunca adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyordu kasıklarda karnımın alt bölgesinde adet günümde kahverengi lekelenmem olmuştu ve sonrasında 6. Haftada tekrar lekelenmem olmuştu yerleşme kanamasıydı doktora gidip beta baktırmıştım yüksek çıkmıştı sonra keseyi görmek için gittim şu an 10 haftalığım sorunsuz ilerliyor elhamdülillah beta vermeni tavsiye ederim 🌸
Duygu9604 @Haticemhy2727 lekelenme sorun olabilir dilerseniz bir doktorunuza danışın , yerleşme kanaması da olabilir ama görünmenizde fayda var
Hulyaismail 6+6 dayim kask ve bel ağrısı bende de var bir kac damla kan geldi yarın doktora gidcem inşallah bisey yoktur test göre hamilesin biran önce kan testi vermelisn inşallah saglikla kucagina alirsin
Haticemhy2727 alisamomm hayırlı olsun canım sağ salim kucağına al inşallah bende bugün gidip kan verdim yarın sonuçlarım çıkacak