Momofelisa benimde daha önce bir kaybım vardı çok iyi anlıyorum ama ağırlaşınca baskı çok olacağı için o zamanlarda zaten daha fazla dinlenmemiz gerekicek. Şimdi hafifken daha her şeyi normal yapıyorum işte dinlene dinlene, misafirde ağırladım misafirliğede gidiyorum dolaşıyıyorum yani açıkçası ilkindeki gibi hayatı zindan etmiyorum kendime. Yok oturmadan uzanarak yemek yiyeyim, yok şu tarafa yatayım yok bu tarafa uzanayım.. yani sizde benim ilkindeki gibi bu şekilde yapıyorsanız inanın gerek yok, yoksa tabiki dinlenin uzanın bol bol.. ben 22. Haftadayım rahim ağzım 13. Haftada atılan dikişten beri hala 2 cmde sabit duruyor bende rahatsızlanma hissetmediğin için dedigim gibi işlerimi hallediyorum.